Autor: Best Marketing • 14. juuni 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Viimane võimalus! Omniva ootab jõulupostmargi kavandeid 21. juuniks

Veel ainult nädala jagu on aega, et esitada loovkonkursile oma jõulupostmargi kavand! Omniva kuulutas 21. mail välja auhinnafondiga konkursi aasta populaarseima postmargi kujunduse leidmiseks. Tööde esitamise tähtaeg on juba järgmisel reedel, 21. juunil.

„Kutsume postmargikonkursil osalema kõiki loomevaldkonna inimesi ja huvitatud organisatsioone. Postmargist on saamas emotsionaalne toode – inimesed tahavad täna kirja või kaardiga edastada just emotsiooni, mitte infot,“ ütles Omniva postiäri turundusjuht Maria Britikovski. „Seetõttu ootamegi kavandeid, mis on ühest küljest innovaatilised ning esinduslikud, teisalt aga jõuluteemalised ja meeleolukad.“

Sarnaselt viimastele aastatele tuleb ka tänavune jõulumark eriline – see trükitakse vildile.

Kujundajatelt oodatakse hiljemalt 21. juuniks jõulupostmargi ning selle juurde kuuluva esimese päeva ümbriku ja esimese päeva templi kavandit. Konkursil osalemiseks tuleb kavandid esitada nii digitaalsete failidena kui ka paberil.

Lisaks sellele, et konkursi võidutöö jõuab päriselt aasta kõige populaarseimale margile, auhinnatakse konkursi võitjat ka 1000 euro suuruse preemiaga. Lisaks saab 500 euroga tasustatud ka teine koht ning 100 euroga kolmas koht. Konkursile esitatud töid hindab komisjon, kuhu kuuluvad EKA graafilise disaini osakonna projekti koordinaator Sandra Nuut, Omniva juhatuse liige Kaida Kauler, postmargi tootejuht Ain Muldmaa, margikunstnik Indrek Ilves, teenusejuht Kärt Kõiva ning turundusjuht Maria Britikovski. Konkursi tulemused kuulutatakse välja 21. juulil.

Omniva on juba kolm korda jõulude eel välja andnud lõhnava postmargi ning möödunud aastad on tõestanud, et kuigi kirjamahud üldiselt langevad, on jõulukaartide saatmine jätkuvalt populaarne. Kui Eesti esimene piparkoogilõhnaline jõulumark 2016. aastal ilmus, oli nii meedia kui ka klientide huvi ootamatult suur ja margid said kiirelt postkontorite lettidelt otsa. Erilise margiga kirja soovisid oma lähedastele ja sõpradele saata ka need, kes polnud seda juba aastaid teinud.

Eripäraste markide populaarsus sai kinnitust ka aasta hiljem kui turule tuli kaneelilõhnaline mark, mis sai samuti väga sooja vastuvõtu osaliseks. Hitiks kujunes ka 2018. aastal ilmunud mandariinilõhnaline Tallinna Raekoja jõuluturu motiiviga mark ning EV100 juubeliks ilmunud hõbemargi esimene tiraaž müüdi välja juba ilmumispäeval.

Konkursi lähteülesanne ja kandideerimiseks vajalik täpsem info on leitav Omniva kodulehelt.

Täpsema lisainfo saamiseks ja küsimuste korral konkursil osalemise kohta pöörduge palun aadressil [email protected].

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700