Autor: Linda Eensaar • 3. juuni 2019

Edukas modernne brändimine peenjoogivabrikus Nudist

"Nudistil on arusaam modernse maailma brändi loomisest, mida on Eestis vähe," sõnas Nudisti juhtinvestor Veiko Visnapuu.
Mihkel Männik
Foto: Andras Kralla

Kui Nudist 2017. aastal alustas, sai nende tooteid osta veebilehelt kastidega ja mõnest väikesest poest, aga mitte suurtest jaekettidest. “Kuid eelmisel aastal olime kogu vahuveini müügimahus Eesti turul juba teisel kohal. Me oleme juba üsna kõrgel positsioonil ja sel aastal on väljakutse seda hoida,” ütles peenjoogivabriku Nudist kaasasutaja ja direktor Mihkel Männik.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700