Mida saab turundaja õppida onkoloogiaarstilt e. kuidas edastada halbu uudiseid?
Turundus imelihtne, kui ettevõttel läheb hästi, kliendid on rahul ja annavad sellest häälekalt teada, kaup on kvaliteetne ja jõuab oodatust varem - sellistes situatsioonides on kõige keerulisem vaid sobivad ajastused valida, et head uudised välja saata. Mida aga teha, kui on vaja edasi anda kliendi jaoks halbu uudiseid?
Autor: Shutterstock
Negatiivse info edastamise teemal on kõige viljakam teaduskirjanduse haru võib-olla üllatuslikult meditsiin. Tõsi ta ju on, et meditsiinitöötajatel tuleb suure kaaluga halbu uudiseid edastada, ning iseäranis siis on oluline seda teha teadlikult. Baile ja kaasautorid1 on
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]