• 30.05.19, 16:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida saab turundaja õppida onkoloogiaarstilt e. kuidas edastada halbu uudiseid?

Turundus imelihtne, kui ettevõttel läheb hästi, kliendid on rahul ja annavad sellest häälekalt teada, kaup on kvaliteetne ja jõuab oodatust varem - sellistes situatsioonides on kõige keerulisem vaid sobivad ajastused valida, et head uudised välja saata. Mida aga teha, kui on vaja edasi anda kliendi jaoks halbu uudiseid?
Mida saab turundaja õppida onkoloogiaarstilt e. kuidas edastada halbu uudiseid?
  • Foto: Shutterstock
Negatiivse info edastamise teemal on kõige viljakam teaduskirjanduse haru võib-olla üllatuslikult meditsiin. Tõsi ta ju on, et meditsiinitöötajatel tuleb suure kaaluga halbu uudiseid edastada, ning iseäranis siis on oluline seda teha teadlikult. Baile ja kaasautorid1 on

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele