30. mai 2019

Mida saab turundaja õppida onkoloogiaarstilt e. kuidas edastada halbu uudiseid?

Turundus imelihtne, kui ettevõttel läheb hästi, kliendid on rahul ja annavad sellest häälekalt teada, kaup on kvaliteetne ja jõuab oodatust varem - sellistes situatsioonides on kõige keerulisem vaid sobivad ajastused valida, et head uudised välja saata. Mida aga teha, kui on vaja edasi anda kliendi jaoks halbu uudiseid?
Foto: Shutterstock

Negatiivse info edastamise teemal on kõige viljakam teaduskirjanduse haru võib-olla üllatuslikult meditsiin. Tõsi ta ju on, et meditsiinitöötajatel tuleb suure kaaluga halbu uudiseid edastada, ning iseäranis siis on oluline seda teha teadlikult. Baile ja kaasautorid1 on

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700