• 14.05.19, 12:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balticbest 2019 žürii liige Andris Rubins: Suuremaks kasvades vajavad ka iduettevõtted reklaamiagentuuri abi

Intervjuu Balticbest 2019 žürii liikme Andris Rubinsiga. Ta on eelmisel aastal Baltic Agency of the Year rankingu võitnud DDB Latvia tegevjuht ja partner.
Andris Rubins
  • Andris Rubins
  • Foto: Kristaps Bardzins
Andris räägib intervjuus sellest, et vajadus pan-Balti kampaaniate järele kasvab ning agentuurid peavad klientidele suutma järjest rohkem pakkuda terviklahendusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele