• 14.05.19, 12:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balticbest 2019 žürii liige Andris Rubins: Suuremaks kasvades vajavad ka iduettevõtted reklaamiagentuuri abi

Intervjuu Balticbest 2019 žürii liikme Andris Rubinsiga. Ta on eelmisel aastal Baltic Agency of the Year rankingu võitnud DDB Latvia tegevjuht ja partner.
Andris Rubins
  • Andris Rubins Foto: Kristaps Bardzins
Andris räägib intervjuus sellest, et vajadus pan-Balti kampaaniate järele kasvab ning agentuurid peavad klientidele suutma järjest rohkem pakkuda terviklahendusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele