Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Balticbest 2019 žürii liige Andris Rubins: Suuremaks kasvades vajavad ka iduettevõtted reklaamiagentuuri abi
Intervjuu Balticbest 2019 žürii liikme Andris Rubinsiga. Ta on eelmisel aastal Baltic Agency of the Year rankingu võitnud DDB Latvia tegevjuht ja partner.
Andris räägib intervjuus sellest, et vajadus pan-Balti kampaaniate järele kasvab ning agentuurid peavad klientidele suutma järjest rohkem pakkuda terviklahendusi.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.