• 29.04.19, 12:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cleveron makstud reklaami ei kasuta

Cleveroni turundusjuht Edith Väli rääkis, et Cleveron kasutab ainult teenitud meediat ja reklaami ei osta. Oluline roll on PR-il, aga olululistesse väljaannetesse pääsemiseks on vaja isiklikke kontakte, “külmalt” saadetud pressiteated ei toimi.
Cleveroni  turundusjuht Edith Väli
  • Cleveroni turundusjuht Edith Väli
Cleveron on suutnud müüa oma innovaatilisi pakiautomaate sellistele globaalsetele gigantidele nagu WalMart ja Zara. Milline on turunduse roll Cleveronis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele