Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Cleveron makstud reklaami ei kasuta
Cleveroni turundusjuht Edith Väli rääkis, et Cleveron kasutab ainult teenitud meediat ja reklaami ei osta. Oluline roll on PR-il, aga olululistesse väljaannetesse pääsemiseks on vaja isiklikke kontakte, “külmalt” saadetud pressiteated ei toimi.
Cleveron on suutnud müüa oma innovaatilisi pakiautomaate sellistele globaalsetele gigantidele nagu WalMart ja Zara. Milline on turunduse roll Cleveronis?
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.