• 29.04.19, 12:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cleveron makstud reklaami ei kasuta

Cleveroni turundusjuht Edith Väli rääkis, et Cleveron kasutab ainult teenitud meediat ja reklaami ei osta. Oluline roll on PR-il, aga olululistesse väljaannetesse pääsemiseks on vaja isiklikke kontakte, “külmalt” saadetud pressiteated ei toimi.
Cleveroni  turundusjuht Edith Väli
  • Cleveroni turundusjuht Edith Väli
Cleveron on suutnud müüa oma innovaatilisi pakiautomaate sellistele globaalsetele gigantidele nagu WalMart ja Zara. Milline on turunduse roll Cleveronis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele