• 09.04.19, 13:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Indrek Soom: Omni-channel turundusest arusaamine on kohustuslik, kui tahad tulevikus edu saavutada

Initiative on viimase viie aasta suurima käibekasvuga meediaagentuur Eestis. Tegevjuht Indrek Soom räägib intervjuus, mis on nende edu taga, analüütika ja meediaplaneerimise sidumisest ning meediaturu tulevikutrendidest.
Indrek Soom
  • Indrek Soom
  • Foto: Andras Kralla
Millest on käibe kasv tingitud? Kas see tuli turu kasvust või võtsite konkurentidelt kliente ära?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele