• 09.04.19, 13:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Indrek Soom: Omni-channel turundusest arusaamine on kohustuslik, kui tahad tulevikus edu saavutada

Initiative on viimase viie aasta suurima käibekasvuga meediaagentuur Eestis. Tegevjuht Indrek Soom räägib intervjuus, mis on nende edu taga, analüütika ja meediaplaneerimise sidumisest ning meediaturu tulevikutrendidest.
Indrek Soom
  • Indrek Soom
  • Foto: Andras Kralla
Millest on käibe kasv tingitud? Kas see tuli turu kasvust või võtsite konkurentidelt kliente ära?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele