Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Klassikaline e-maili kampaania
Ettevõtte edu saab ennustada, kui kampaaniad õnnestuvad väga hästi. Smaily külalisblogger Marlen Mais kirjutab, kuidas ettevõted saavad e-maili kampaaniaid maksimaalselt enda jaoks tööle panna.
Foto: Pixabay.com
Kampaaniate puhul ei pea ma silmas allahindlusprotsenti pakkuvaid plakateid, vaid strateegilise ülehsehitusega väärtustpakkuvaid kampaaniaid, mis juhatavad potentsiaalse kliendi Sinu ettevõtte müügiprotsessi. E-maili kampaaniate näol on tegemist kõige soodsama ja efektiivsema turundamisviisiga õige sihtgrupini jõudmiseks.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.