• 03.04.19, 12:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klassikaline e-maili kampaania

Ettevõtte edu saab ennustada, kui kampaaniad õnnestuvad väga hästi. Smaily külalisblogger Marlen Mais kirjutab, kuidas ettevõted saavad e-maili kampaaniaid maksimaalselt enda jaoks tööle panna.
Klassikaline e-maili kampaania
  • Foto: Pixabay.com
Kampaaniate puhul ei pea ma silmas allahindlusprotsenti pakkuvaid plakateid, vaid strateegilise ülehsehitusega väärtustpakkuvaid kampaaniaid, mis juhatavad potentsiaalse kliendi Sinu ettevõtte müügiprotsessi. E-maili kampaaniate näol on tegemist kõige soodsama ja efektiivsema turundamisviisiga õige sihtgrupini jõudmiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele