Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Klassikaline e-maili kampaania
Ettevõtte edu saab ennustada, kui kampaaniad õnnestuvad väga hästi. Smaily külalisblogger Marlen Mais kirjutab, kuidas ettevõted saavad e-maili kampaaniaid maksimaalselt enda jaoks tööle panna.
Foto: Pixabay.com
Kampaaniate puhul ei pea ma silmas allahindlusprotsenti pakkuvaid plakateid, vaid strateegilise ülehsehitusega väärtustpakkuvaid kampaaniaid, mis juhatavad potentsiaalse kliendi Sinu ettevõtte müügiprotsessi. E-maili kampaaniate näol on tegemist kõige soodsama ja efektiivsema turundamisviisiga õige sihtgrupini jõudmiseks.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.