• 27.03.19, 11:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pea meeles kolme vaala

Kolm vaala, millele bränd tänapäeval tugineb, on missioon, innovatsioon ja terviklik tarbijakogemus.
Pea meeles kolme vaala
  • Foto: Photo:Marko Mumm
Passwordi esimene esineja Kantari globaalne innovatsioonijuht Rosie Hawkins puudutas mitmeid suuri trende, minemata samas millegagi liiga sügavuti. Ta rääkis nii oma kogemustele kui uuringutele tuginedes sellest, mis kontekstis tänapäevased brändid tegutsevad, mis osa selles on brändi missioonil, mis innovatsioonil, ning tuletas meelde, et kliendikogemus on tervik, mida ettevõte loob väga erinevate kokkupuudete kaudu tarbijaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele