• 27.03.19, 11:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pea meeles kolme vaala

Kolm vaala, millele bränd tänapäeval tugineb, on missioon, innovatsioon ja terviklik tarbijakogemus.
Pea meeles kolme vaala
  • Foto: Photo:Marko Mumm
Passwordi esimene esineja Kantari globaalne innovatsioonijuht Rosie Hawkins puudutas mitmeid suuri trende, minemata samas millegagi liiga sügavuti. Ta rääkis nii oma kogemustele kui uuringutele tuginedes sellest, mis kontekstis tänapäevased brändid tegutsevad, mis osa selles on brändi missioonil, mis innovatsioonil, ning tuletas meelde, et kliendikogemus on tervik, mida ettevõte loob väga erinevate kokkupuudete kaudu tarbijaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 08:00
Different.ee: leia firmapeole sobivaim peomööbel ja aksessuaarid
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele