27. märts 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pea meeles kolme vaala

Kolm vaala, millele bränd tänapäeval tugineb, on missioon, innovatsioon ja terviklik tarbijakogemus.
Foto: Photo:Marko Mumm

Passwordi esimene esineja Kantari globaalne innovatsioonijuht Rosie Hawkins puudutas mitmeid suuri trende, minemata samas millegagi liiga sügavuti. Ta rääkis nii oma kogemustele kui uuringutele tuginedes sellest, mis kontekstis tänapäevased brändid tegutsevad, mis osa selles on brändi missioonil, mis innovatsioonil, ning tuletas meelde, et kliendikogemus on tervik, mida ettevõte loob väga erinevate kokkupuudete kaudu tarbijaga.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700