• 18.03.19, 08:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundajatel on kadunud julgus teha suuri ja põnevaid asju

Tundub, et turundajad ei ole enam nii entusiastlikud ja vaimustunud oma tööst, kui nad kunagi olid, spekuleeris Äripäeva raadio hommikuprogrammis Tallinna Ülikooli reklaamiteooria lektor Tiina Hiob.
Tiina Hiob, Heily Aavik, Tiina Tali, Hando Sinisalu
  • Tiina Hiob, Heily Aavik, Tiina Tali, Hando Sinisalu
Turundutegu 2018 žürii liige ja agentuuri La Ecwador juhi Heily Aavikul on mulje, et turundustegude tase on aastatega nõrgemaks läinud. „Kui vaadata, mis ta oli aastaid tagasi, siis tööde sisuline pool, mis puudutab turundusteo mõttes uudsust ja omanäolisust, siis seda nii palju näha polnud, kui aastaid tagasi,“ ütles Aavik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele