Tundub, et turundajad ei ole enam nii entusiastlikud ja vaimustunud oma tööst, kui nad kunagi olid, spekuleeris Äripäeva raadio hommikuprogrammis Tallinna Ülikooli reklaamiteooria lektor Tiina Hiob.

- Tiina Hiob, Heily Aavik, Tiina Tali, Hando Sinisalu
Turundutegu 2018 žürii liige ja agentuuri La Ecwador juhi Heily Aavikul on mulje, et turundustegude tase on aastatega nõrgemaks läinud. „Kui vaadata, mis ta oli aastaid tagasi, siis tööde sisuline pool, mis puudutab turundusteo mõttes uudsust ja omanäolisust, siis seda nii palju näha polnud, kui aastaid tagasi,“ ütles Aavik.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.