• 15.03.19, 09:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Igor Beuker: Vanakooli turundajad surevad välja

Password 2019 peaesineja, Hollandi ettevõtja Igor Beuker räägib sellest, et tagasivaatavatel turu- uuringutel pole mõtet ja et growth hackerid annavad traditsioonilistele turundajatele jalaga tagumikku.
Photo by: Remy de Klein (www.remydeklein.com)
  • Photo by: Remy de Klein (www.remydeklein.com)
  • Foto: REMYDEKLEIN.COM
Sul on nii turunduse kui ka agentuuri taust ning oled mitme start-up’i asutaja. Mida võiksid traditsioonilised ettevõtted õppida start-up’idelt, kes lähenevad turundusele hoopis teise nurga alt, kutsudes seda growth hacking’uks?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele