• 15.03.19, 09:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Igor Beuker: Vanakooli turundajad surevad välja

Password 2019 peaesineja, Hollandi ettevõtja Igor Beuker räägib sellest, et tagasivaatavatel turu- uuringutel pole mõtet ja et growth hackerid annavad traditsioonilistele turundajatele jalaga tagumikku.
Photo by: Remy de Klein (www.remydeklein.com)
  • Photo by: Remy de Klein (www.remydeklein.com)
  • Foto: REMYDEKLEIN.COM
Sul on nii turunduse kui ka agentuuri taust ning oled mitme start-up’i asutaja. Mida võiksid traditsioonilised ettevõtted õppida start-up’idelt, kes lähenevad turundusele hoopis teise nurga alt, kutsudes seda growth hacking’uks?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele