Autor: Hando Sinisalu • 22. veebruar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Seksipropaganda Hiina e-koolis

CASE STUDY: Yasmin ‘’Sex-Ed Revolution’’ agentuurilt PHD Media (Hiina)

Kultuurilised tabud, ühe lapse poliitika ja puudulik seksuaalharidus on paisutanud Hiina abordinäitajad kolossaalseks. Abortide arvult (13 miljonit aastas) asub Hiina maailmas esimesel kohal. Valitsus on asunud probleemi vaikselt teadvustama avades turu kondoomibrändidele. Kuid Läänes laialt levinud rasestumisvastaste pillide kasutus jääb Hiinas traditsiooniliste vaadete ja väärarusaamade tõttu kesiseks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700