• 22.02.19, 10:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seksipropaganda Hiina e-koolis

CASE STUDY: Yasmin ‘’Sex-Ed Revolution’’ agentuurilt PHD Media (Hiina)
Seksipropaganda Hiina e-koolis
Kultuurilised tabud, ühe lapse poliitika ja puudulik seksuaalharidus on paisutanud Hiina abordinäitajad kolossaalseks. Abortide arvult (13 miljonit aastas) asub Hiina maailmas esimesel kohal. Valitsus on asunud probleemi vaikselt teadvustama avades turu kondoomibrändidele. Kuid Läänes laialt levinud rasestumisvastaste pillide kasutus jääb Hiinas traditsiooniliste vaadete ja väärarusaamade tõttu kesiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele