Autor: Hando Sinisalu • 22. veebruar 2019
Ainult tellijatele

Seksipropaganda Hiina e-koolis

CASE STUDY: Yasmin ‘’Sex-Ed Revolution’’ agentuurilt PHD Media (Hiina)

Kultuurilised tabud, ühe lapse poliitika ja puudulik seksuaalharidus on paisutanud Hiina abordinäitajad kolossaalseks. Abortide arvult (13 miljonit aastas) asub Hiina maailmas esimesel kohal. Valitsus on asunud probleemi vaikselt teadvustama avades turu kondoomibrändidele. Kuid Läänes laialt levinud rasestumisvastaste pillide kasutus jääb Hiinas traditsiooniliste vaadete ja väärarusaamade tõttu kesiseks.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700