Kõige paremini töötab selge müügifookusega kampaania ning pidevalt pildis aktiveerivad tegevused. Millist meediamiksi kasutada ja mis on tänasel hetkel kliente kõige enam kõnetavad kanalid? Nendele küsimustele vastamiseks viis Omniva koostöös Dentsu Aegis Networkiga läbi põhjaliku meediatüüpide kontaktihinna võrdluse ning uuris nende mõju tarbijatele.
Turunduse maastik on kiires muutuses ning aina enam räägitakse kui keeruline on saavutada tarbija tähelepanu. On toodud välja, et keskmiselt näeb inimene päevas 5000 sõnumit ning inimese tähelepanu on nüüd juba madalam kui kuldkalal. Niisiis murravad turundajad pead kuidas digi- ja sotsiaalmeedia ajastul siiski pälvida kliendi tähelepanu.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]