• 11.02.19, 16:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: üllatavaid leide meediatüüpide mõju kohta

Kõige paremini töötab selge müügifookusega kampaania ning pidevalt pildis aktiveerivad tegevused. Millist meediamiksi kasutada ja mis on tänasel hetkel kliente kõige enam kõnetavad kanalid? Nendele küsimustele vastamiseks viis Omniva koostöös Dentsu Aegis Networkiga läbi põhjaliku meediatüüpide kontaktihinna võrdluse ning uuris nende mõju tarbijatele.
Uuring: üllatavaid leide meediatüüpide mõju kohta
Turunduse maastik on kiires muutuses ning aina enam räägitakse kui keeruline on saavutada tarbija tähelepanu. On toodud välja, et keskmiselt näeb inimene päevas 5000 sõnumit ning inimese tähelepanu on nüüd juba madalam kui kuldkalal. Niisiis murravad turundajad pead kuidas digi- ja sotsiaalmeedia ajastul siiski pälvida kliendi tähelepanu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele