• 11.02.19, 16:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: üllatavaid leide meediatüüpide mõju kohta

Kõige paremini töötab selge müügifookusega kampaania ning pidevalt pildis aktiveerivad tegevused. Millist meediamiksi kasutada ja mis on tänasel hetkel kliente kõige enam kõnetavad kanalid? Nendele küsimustele vastamiseks viis Omniva koostöös Dentsu Aegis Networkiga läbi põhjaliku meediatüüpide kontaktihinna võrdluse ning uuris nende mõju tarbijatele.
Uuring: üllatavaid leide meediatüüpide mõju kohta
Turunduse maastik on kiires muutuses ning aina enam räägitakse kui keeruline on saavutada tarbija tähelepanu. On toodud välja, et keskmiselt näeb inimene päevas 5000 sõnumit ning inimese tähelepanu on nüüd juba madalam kui kuldkalal. Niisiis murravad turundajad pead kuidas digi- ja sotsiaalmeedia ajastul siiski pälvida kliendi tähelepanu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele