• 31.01.19, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Piia Õunpuu: reklaamieetika õhuke piir mõjuliidrite brändikoostöödes

Influencer marketing ehk sotsiaalmeedias arvestatava jälgijaskonna kogunud mõjuliidrite kaudu turundamine on praktika, mis on kanda kinnitanud ka Eestis ning pole enam harv juhus, kui blogija reklaamib postituses mõnd tuttavat riidepoodi, lisab reisipildi alla lennufirma nimega hashtagi või räägib lugejatele pressikingiks saadud kreemist.
Piia Õunpuu: reklaamieetika õhuke piir mõjuliidrite brändikoostöödes
  • Piia Õunpuu: reklaamieetika õhuke piir mõjuliidrite brändikoostöödes
Eesti blogijaid välismaistega võrreldes jääb silma aga üks oluline erinevus. Tihti ei anta lugejale märku, kui postituse sisu on saanud algatuse mõne brändi turundusosakonnast ning postituse loomisel on mängus rahaline tasu või kingiks saadud tooted. Varjatud ketsireklaam ehk kedagi ei solva, kuid kui mängus on näiteks toidulisandid, alkohol või hasartmäng, hakkavad liikuma ka Tarbijakaitseameti kõrvad ning võiks ilmneda mõjuliidrite enesekriitika.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele