• 04.11.16, 17:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitegu 2016 parim meedia ja IT kampaania: National Geographic

Ajakiri National Geographic oli pikemat aega varjusurmas. Agentuuri ADM Interactive poolt loodud mängulise kampaania abiga suurendati tellijate arvu märgatavalt ning kinnitati NG kuvandit kui visuaalne, huvitav ja uusi teadmisi pakkuv kvaliteetajakiri.
ADM Interactive auhinda vastu võtmas
  • ADM Interactive auhinda vastu võtmas
  • Foto: Marko Mumm
Taustainfo:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele