• 18.12.18, 11:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väikeste PR-büroode aeg hakkab läbi saama

Põhjamaade ärinõustamisettevõtet Miltton Eesti juhtiv Annika Arras tõdes, et kommunikatsioonibüroode turg on väga killustunud ning kuna ettevõtete nõudmised kvaliteedile kasvavad, hakkab väikeste PR-büroode aeg läbi saama.
Kontor
  • Kontor Foto: Shutterstock
Arrase sõnul on praegu Eestis kommunikatsiooniteenus palju olulisem kui advokaaditeenus, sest hea kommunikatsiooni puhul ei ole advokaati tarviski.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele