• 14.11.18, 11:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rocca al Mare TOP 3 telereklaami läbi aegade

Rocca al Mare keskuse 20. juubeli puhul toome teieni Rocca ajaloo kõige ikoonilisemad telereklaamid. Pikaajalist koostööd aastatel 2004-2017 meenutab Imagine/TBWA partner Helen Roonet.
Reklaam on valminud 2004.aastal, enne Imagine’iga koostöö algust
  • Reklaam on valminud 2004.aastal, enne Imagine’iga koostöö algust Foto: Erakogu
Imagine alustas tööd Rocca al Mare keskusega 2004. aastal kui Soome korporatsioon Citycon oli värskelt keskuse omandanud. „Toonase keskuse juht ütles meile esmakohtumisel ausalt, et ega neil peale mõne kingakaupluse ja spordipoe midagi põnevat pole, seetõttu saab meie töö olema pagana raske. Kuna väärtuspakkumist polnud, olid ka esimesed reklaamid, mis tegime, täiesti pastakast välja imetud,“ ütles Roonet. „Sealt edasi läks aga natuke kergemaks. 2008. aasta sügisel ehk 10 aastat tagasi avati keskuse laiendus ning siis oli võimalik hakata ka midagi tarbijale ütlema – vormile lisandus sisu.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele