Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
ETKAList sai uue lähenemisega Turundajate Liit
Eesti turundusagentuure koondav Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit (ETKAL) kannab nüüdsest nime Turundajate Liit (TULI). Uue nimega kaasneb uus lähenemine, millele vastavalt saavad edaspidi liikmeteks ka valdkonna tegijad väljaspool agentuure.
Turundajate Liidu juhatuse liikme Ivo Kallasmaa sõnul on uue nimega liidu loomise aluseks arusaam, et agentuuride ja turundajate ühe lipu alla koondamine viib suurema sünergia ning majandusliku eduni.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.