• 06.11.18, 10:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Digitegu võitja- Eesti Energia sisenemine Poola turule

Digitegu 2018 Google reklaami kategooria võitja Eesti Energia kampaania peamiseks eesmärgiks oli uue brändi tuntuse laiendamine ja äriklientide leidmine, kes soovivad nende käest elektrit või gaasi osta.
Kairo Kraaner Veebigurust
  • Kairo Kraaner Veebigurust
  • Foto: Marko Mumm
Olukord turul:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele