Helen Külaots • 6 november 2018
Jaga lugu:

Case study: Digitegu võitja- Eesti Energia sisenemine Poola turule

Kairo Kraaner Veebigurust  Foto: Marko Mumm

Digitegu 2018 Google reklaami kategooria võitja Eesti Energia kampaania peamiseks eesmärgiks oli uue brändi tuntuse laiendamine ja äriklientide leidmine, kes soovivad nende käest elektrit või gaasi osta.

Olukord turul:

Eelmisel aastal alustas Eesti Energia, kes tegutseb energiamüüjana väljaspool Eestit Enefiti brändi all, Poolas äriklientidele elektri- ja gaasimüüki.

Poolas tegutseb ca 300 erinevat energiamüüjat, sh nii kohalikke suuri energiatootjaid kui ka välisettevõtete esindajaid. Seega on Poolas tihe konkurents, kuid tulenevalt riigi suurusest ka palju võimalusi.

Eesti Energia sisenes Enefiti nime all turule kui uus tundmatu tegija ja bränd.

Kampaania peamiseks eesmärgiks oli uue brändi tuntuse laiendamine ja äriklientide leidmine, kes soovivad Enefiti käest osta elektrit või gaasi.

Kampaania keerukus seisnes selles, kuidas piisavalt täpselt sihtida, et info jõuaks võimalikult paljude äriklientideni, mitte eraklientideni, kes moodustavad suure osa kasutajatest, kes seotud teenuseid otsivad. “Peale põhjalikku analüüsi valisime Google Ads võimaluste seast välja otsingukampaania ning toetuseks taasturundamise lahenduse. Viimastel kuudel oleme alustanud ka display-kampaaniate testimisega uute klientide leidmiseks.”

Keskseks fookuseks seati konkurentide sihtimine - sobivad tingimused ja katsetused tulemuslikkuse saavutamiseks tuli leida võimalikult kiiresti, kuna eelarve oli üsna piiratud, pidades silmas Poola turu mahtusid.”

Tulemused: looja ja strateeg Kairo Kraaner.

Pidev kampaania optimeerimine ja turuolukorra analüüs aitas aasta jooksul kasvatada päringute arvu 4 korda ja parandada konversioonimäära 2.5 korda. Iga investeeritud 1€ tõi tagasi 7.89€ ja siiani on Google Ads Enefitile kõige olulisem ja töötavaim kanal."Aasta jooksul aitasime Google reklaamide kaudu Enefitil müüa nullist 1TWh energiat, mis on umbes 140 000 keskmise Eesti majapidamise aastane energia tarbimine", selgitas kampaania edu lihtsustatul kujul Veebiguru

Klient: Enefit Sp. z.o.o.Agentuur: Veebiguru

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com