Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Case study: Digitegu võitja- Eesti Energia sisenemine Poola turule
Digitegu 2018 Google reklaami kategooria võitja Eesti Energia kampaania peamiseks eesmärgiks oli uue brändi tuntuse laiendamine ja äriklientide leidmine, kes soovivad nende käest elektrit või gaasi osta.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“