Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Case study: Digitegu võitja- Eesti Energia sisenemine Poola turule
Digitegu 2018 Google reklaami kategooria võitja Eesti Energia kampaania peamiseks eesmärgiks oli uue brändi tuntuse laiendamine ja äriklientide leidmine, kes soovivad nende käest elektrit või gaasi osta.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.