Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Äripäeva raadio: Reklaamiagentuuride töö sisu on ajas muutunud
Saates esinevad Äripäeva TOPi reklaamivaldkonna esikolmikusse jõudnud Tabasco OÜ omanik ja juht Indrek Viiderfeld ja AGE Reklaami üks osanikest ja praegune loovjuht Kaarel Grepp.
Indrek Viiderfeld
Räägitakse, milliseks on muutunud reklaamiagentuuride teenuste loetelu ning kui suurt rolli on reklaami muutumisel mänginud seadus ja regulatsioonid. Arutletakse, miks meie reklaamiagentuurid ennast välisturgudel müüa ei suuda ning kust tulevad uued loomingulised töötajad reklaamimaastikule.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“