Saates esinevad Äripäeva TOPi reklaamivaldkonna esikolmikusse jõudnud Tabasco OÜ omanik ja juht Indrek Viiderfeld ja AGE Reklaami üks osanikest ja praegune loovjuht Kaarel Grepp.
Räägitakse, milliseks on muutunud reklaamiagentuuride teenuste loetelu ning kui suurt rolli on reklaami muutumisel mänginud seadus ja regulatsioonid. Arutletakse, miks meie reklaamiagentuurid ennast välisturgudel müüa ei suuda ning kust tulevad uued loomingulised töötajad reklaamimaastikule.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.