• 10.09.18, 16:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mõistlik joomine laastaks alkoholitööstuse

Briti turundusportaal WARC viitab raportile, mille kohaselt kaotaksid Inglise alkoholibrändid pea 40% oma aastatulust, või hinnanguliselt 13 miljardit naela, kui tarbijad suudaksid kinni pidada ametlikest soovituslikest kogustest.
Mõistlik joomine laastaks alkoholitööstuse
Alkoholiuuringute Instituudi (the Institute of Alcohol Studies) ja Sheffield’i Ülikooli analüüs leidis, et kõigest 25% elanikkonnast, kes joovad rohkem kui soovituslik maksimum (kuni 14 ühikut nädalas – ligikaudu 3,5 liitrit õlut või poolteist pudelit veini) tagavad 68% alkotööstuse aastatulust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele