Autor: Hando Sinisalu • 10. september 2018

Mõistlik joomine laastaks alkoholitööstuse

Briti turundusportaal WARC viitab raportile, mille kohaselt kaotaksid Inglise alkoholibrändid pea 40% oma aastatulust, või hinnanguliselt 13 miljardit naela, kui tarbijad suudaksid kinni pidada ametlikest soovituslikest kogustest.

Alkoholiuuringute Instituudi (the Institute of Alcohol Studies) ja Sheffield’i Ülikooli analüüs leidis, et kõigest 25% elanikkonnast, kes joovad rohkem kui soovituslik maksimum (kuni 14 ühikut nädalas – ligikaudu 3,5 liitrit õlut või poolteist pudelit veini) tagavad 68% alkotööstuse aastatulust.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700