Autor: Hando Sinisalu • 10. september 2018
Ainult tellijatele

Mõistlik joomine laastaks alkoholitööstuse

Briti turundusportaal WARC viitab raportile, mille kohaselt kaotaksid Inglise alkoholibrändid pea 40% oma aastatulust, või hinnanguliselt 13 miljardit naela, kui tarbijad suudaksid kinni pidada ametlikest soovituslikest kogustest.

Alkoholiuuringute Instituudi (the Institute of Alcohol Studies) ja Sheffield’i Ülikooli analüüs leidis, et kõigest 25% elanikkonnast, kes joovad rohkem kui soovituslik maksimum (kuni 14 ühikut nädalas – ligikaudu 3,5 liitrit õlut või poolteist pudelit veini) tagavad 68% alkotööstuse aastatulust.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700