7. september 2018

Väike eelarve, võimas turundus. Mis on Wolti edu saladus?

Liis Ristal, Wolt
Foto: Marko Mumm
Liis Ristal, Wolti tegevjuht Baltikumis, rääkis Balticbest 2018 konverentsil Wolti eduloost: kuidas toidukulleri teenus väikese turunduseelarvega turule toodi ning nüüdseks juba 28 linna laiendati. Wolti võluvärki võib nüüdsest kogeda juba nii Soomes, Rootsis, Taanis, Lätis ja Leedus, Gruusias ning veel õige mitmes riigis.

Oluline erinevus agentuuride ja startup’ide vahel on on see, et viimased seavad endale naeruväärselt kõrgeid eesmärke ja on valmis nende poole tõsimeeli püüdlema ka siis, kui tõenäosus selleks on peaaegu olematu. Ja see on ka põhjus, miks Liis startup-maailma armastab. Agentuurides ollakse eesmärkide seadmisel palju rohkem maa peal, näiteks plaanitakse, et saame selle ja sellega juurde nii umbes 2000 uut klienti. Startup´i mõtteviis on pigem “from zero to hero”.´iliku küsimuse: mida me peaksime tegema, et palju kiiremini kasvada? Kui kiirelt me üldse saaksime kasvada? Esialgu ei osanud keegi sellele vastata.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700