• 07.09.18, 14:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väike eelarve, võimas turundus. Mis on Wolti edu saladus?

Liis Ristal, Wolti tegevjuht Baltikumis, rääkis Balticbest 2018 konverentsil Wolti eduloost: kuidas toidukulleri teenus väikese turunduseelarvega turule toodi ning nüüdseks juba 28 linna laiendati. Wolti võluvärki võib nüüdsest kogeda juba nii Soomes, Rootsis, Taanis, Lätis ja Leedus, Gruusias ning veel õige mitmes riigis.
Liis Ristal, Wolt
  • Liis Ristal, Wolt Foto: Marko Mumm
Oluline erinevus agentuuride ja startup’ide vahel on on see, et viimased seavad endale naeruväärselt kõrgeid eesmärke ja on valmis nende poole tõsimeeli püüdlema ka siis, kui tõenäosus selleks on peaaegu olematu. Ja see on ka põhjus, miks Liis startup-maailma armastab. Agentuurides ollakse eesmärkide seadmisel palju rohkem maa peal, näiteks plaanitakse, et saame selle ja sellega juurde nii umbes 2000 uut klienti. Startup´i mõtteviis on pigem “from zero to hero”.´iliku küsimuse: mida me peaksime tegema, et palju kiiremini kasvada? Kui kiirelt me üldse saaksime kasvada? Esialgu ei osanud keegi sellele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele