Silja Oja • 26 juuni 2018
Jaga lugu:

Cannes Glass Lion Grand prix: Bloodnormal

Menstuatsiooni normaliseeriv Libresse'i kampaania “Bloodnormal” võitis Cannes'is võrdsust edendava Glass Lion Grand prix.

Cannes'is jagatakse auhindu nimega Glass Lion = The Lion for Change juba 4. aastat. Klaaslõvidega tunnustatakse brände ja agentuure, kes võtavad vastutuse ühiskonna ees ja aitavad maailma paremaks muuta, vähendades sugudevahelist ebavõrdsust, palgalõhet, eelarvamusi ja seksuaalseid stereotüüpe.

Tänavuse Glass Lion žürii esimees oli traagilise saatusega Madonna Badger (Badger & Winters), kes kaotas 2011. aasta jõuluhommikul oma kodus toimunud tulekahjus kolm alaealist tütart ja oma vanemad.

Glass Lion kategooria tööd on Badgeri sõnul kultuurimuutjad ("culture changers").

Grand prix:

Kullad:

Vaata kõiki kategooria võidutöid: www.lovethework.com/2018/awards/10 

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com