Silja Oja • 18. juuni 2018
Jaga lugu:

David Droga: Sa ei saa end lollitada, et teed midagi tähtsat, kui sa maailma ei muuda

“Kõige tähtsam on inimesi liigutada, panna neid TUNDMA,” rääkis vanameister David Droga täna Cannes Lionsil. “Mitte egoistlikult vahele segada, nagu reklaamid tihti teevad. Sa ei saa ennast reklaamivaldkonnas töötadas lollitada, et teed midagi tähtsat, kui sa ei näe oma töö mõju inimestele, muutust parema maailma suunas."

David Droga vaatas tagasi oma pikale, 30 aastat kestnud karjäärile ning andis noortele reklaamitegijatele nõu.

"Mõnikord on vaja öelda kliendile “Ei!” ka siis, kui sa ei-ütlemist tegelikult rahaliselt endale lubada ei saa, aga kliendi äri ja sinu maailmavaade ei sobi kokku,” rõhutas eelmisel aastal Cannes'is elutöö eest lõvi võitnud David Droga oma kõnes, mis oli ühtlasi tänavuse festivali esimene seminar. 

Mõttetera: "Rasked asjad teeb lihtsaks see, et sa tead, et need vajavad pingutust. Lihtsad asjad teeb raskeks see, et sa unustad pingutada ja võtad neid iseenesestmõistetavalt, eeldades, et nad kestavad igavesti."

Näide David Droga agentuuri Droga5 ühest viimasest tööst Christie’se oksjonile, kus filmiti väikese, maali alla paigutatud kaameraga Leonardo da Vinci maali “Salvator Mundi” vaatavate inimeste näoilmeid. Klipp on reklaami kohta ebatavaliselt pikk (4 min), maali ennast isegi ei näidata. Maal müüdi oksjonil oodatud 70 miljoni asemel 450 miljoni eest. Vaata, kas märkad ka Leonardo di Capriot:

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com