• 18.06.18, 20:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

David Droga: Sa ei saa end lollitada, et teed midagi tähtsat, kui sa maailma ei muuda

“Kõige tähtsam on inimesi liigutada, panna neid TUNDMA,” rääkis vanameister David Droga täna Cannes Lionsil. “Mitte egoistlikult vahele segada, nagu reklaamid tihti teevad. Sa ei saa ennast reklaamivaldkonnas töötadas lollitada, et teed midagi tähtsat, kui sa ei näe oma töö mõju inimestele, muutust parema maailma suunas."
David Droga: Sa ei saa end lollitada, et teed midagi tähtsat, kui sa maailma ei muuda
David Droga vaatas tagasi oma pikale, 30 aastat kestnud karjäärile ning andis noortele reklaamitegijatele nõu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele