• 20.04.18, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusautomaatika eeldab loovust

Küsimus, kas robotid siis võtavad meie töö üle või mitte, on õhus ka turunduses, kuid õnneks on enamus väitlejaid jõudnud seisukohale, et robotid mitte ei asenda turundajaid, vaid lihtsalt muudavad nende töö sisu. Ka Ivano Fossati jagas Passwordil sama nägemust ning rõhutas, et isegi turundusautomaatika, milles tehisintellekt võiks inimesest teoreetiliselt tuhandetes kordades parem olla, vajab eduks loovust. Õnneks oleme selles siiani robotitest paremad.
Ivano Fossati
  • Ivano Fossati Foto: Marko Mumm
SAP Hybrise EMEA regiooni juht ja turundusautomaatika (MA) visionäär Ivano Fossati jagas märtsis Tallinnas toimunud turunduskonverentsil Password 2018 oma kogemusi turundusautomaatikast ja soovitusi, mida iga turundaja peaks sellest teadma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele