20. aprill 2018
Ainult tellijatele

Turundusautomaatika eeldab loovust

Ivano Fossati
Autor: Marko Mumm

Küsimus, kas robotid siis võtavad meie töö üle või mitte, on õhus ka turunduses, kuid õnneks on enamus väitlejaid jõudnud seisukohale, et robotid mitte ei asenda turundajaid, vaid lihtsalt muudavad nende töö sisu. Ka Ivano Fossati jagas Passwordil sama nägemust ning rõhutas, et isegi turundusautomaatika, milles tehisintellekt võiks inimesest teoreetiliselt tuhandetes kordades parem olla, vajab eduks loovust. Õnneks oleme selles siiani robotitest paremad.

SAP Hybrise EMEA regiooni juht ja turundusautomaatika (MA) visionäär Ivano Fossati jagas märtsis Tallinnas toimunud turunduskonverentsil Password 2018 oma kogemusi turundusautomaatikast ja soovitusi, mida iga turundaja peaks sellest teadma.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700