• 03.04.18, 14:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus tehnoloogia, mis muudab turundust

Nutitelefon ja selle võimalused on muutnud maailma, aga juba on õhus küsimus, mis on järgmine uus maailma raputav tehnoloogia. Hollandi turundusagentuuri Frogleap innovatsioonijuht Sam Warnaars jagas turunduskonverentsil Password oma nägemust sellest, mis on järgmine mängu muutev tehnoloogia.
Filmi "Her" illustratsioon, autor: Ivonna Buenrostro
  • Filmi "Her" illustratsioon, autor: Ivonna Buenrostro
Sam Warnaarsi sõnul kehtib seaduspära, et tehnoloogia, mis ühest hetkest jõuab oma arengus sellise punktini, et suudab maailma märkimisväärselt muuta, on enne seda juba vähemalt 10 aastat olemas olnud. Seega - uus maailma muutev tehnoloogia on juba siin, me peame selle lihtsalt ära tundma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele