Sotsiaalmeedia turundus on saanud “täiskasvanuks” ja moodustab osa enamike ettevõtete turundusmiksist. Jätkuvalt aga painab nii muu maailma kui Eesti turundajaid küsimus, kuidas mõõta sotsiaalmeedia turunduse edukust ja milline on selle ROI ehk tasuvus.
19. aprillil Tallinnas toimuva sotsiaalmeedias turundamise seminari eesmärgiks on õppida edukate Eesti ettevõtete näidete varal, milliseid eesmärke on võimalik saavutada Facebooki, Instagrami, LinkedIni ja YouTube’i kaudu turundades ja millised karid varitsevad eesmärkide saavutamise teel.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.