• 03.04.18, 13:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

19.04 Sotsiaalmeedia tõehetk: Kus on raha?

Sotsiaalmeedia turundus on saanud “täiskasvanuks” ja moodustab osa enamike ettevõtete turundusmiksist. Jätkuvalt aga painab nii muu maailma kui Eesti turundajaid küsimus, kuidas mõõta sotsiaalmeedia turunduse edukust ja milline on selle ROI ehk tasuvus.
Andrus Kiisküla
  • Andrus Kiisküla
19. aprillil Tallinnas toimuva sotsiaalmeedias turundamise seminari eesmärgiks on õppida edukate Eesti ettevõtete näidete varal, milliseid eesmärke on võimalik saavutada Facebooki, Instagrami, LinkedIni ja YouTube’i kaudu turundades ja millised karid varitsevad eesmärkide saavutamise teel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele