1. aprill 2018

Sotsiaalne meedia on jälgimismehhanism

Maria Farrell
Foto: Marko Mumm
Andmed on tänapäeva nafta ja meie, inimesed, oleme need eelajaloolised fossiilid, kellest seda „uut naftat“ välja pumbatakse. Sotsiaalne meedia on sisuliselt jälgimismehhanism, millest enamus meist on reaalses sõltuvuses ja millesse on põhimõtteliselt sisse ehitatud manipulatsioon.

"Using social media feels like taking crack and being monitored at the same time" – Maria Farrell

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700