• 01.04.18, 12:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mees ei osta kunagi autot, mis on turundatud naistele

Niimoodi põhjendas BMW turundusjuht seda, miks autosid reklaamivad enamasti mehed. Naiste ja meeste rollidest reklaamides rääkis Passwordil esinenud Mark Tungate. Ettekandes tuli juttu ka sellest, kuidas reklaamikeel on aastatega muutunud ja milline on tänapäeval solvav reklaam.
Mark Tungate
  • Mark Tungate
  • Foto: Marko Mumm
Minevikus olid reklaamid seksistlikud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele