Autor: Helen Külaots • 1. aprill 2018

Mees ei osta kunagi autot, mis on turundatud naistele

Mark Tungate
Foto: Marko Mumm
Niimoodi põhjendas BMW turundusjuht seda, miks autosid reklaamivad enamasti mehed. Naiste ja meeste rollidest reklaamides rääkis Passwordil esinenud Mark Tungate. Ettekandes tuli juttu ka sellest, kuidas reklaamikeel on aastatega muutunud ja milline on tänapäeval solvav reklaam.

Minevikus olid reklaamid seksistlikud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700