• 01.04.18, 12:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mees ei osta kunagi autot, mis on turundatud naistele

Niimoodi põhjendas BMW turundusjuht seda, miks autosid reklaamivad enamasti mehed. Naiste ja meeste rollidest reklaamides rääkis Passwordil esinenud Mark Tungate. Ettekandes tuli juttu ka sellest, kuidas reklaamikeel on aastatega muutunud ja milline on tänapäeval solvav reklaam.
Mark Tungate
  • Mark Tungate
  • Foto: Marko Mumm
Minevikus olid reklaamid seksistlikud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele