• 12.03.18, 13:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Stigo turundust juhib Maarja-Liis Merimetsa

Selle aasta märtsist juhib Stigo turundust mitmekülgse rahvusvahelise turunduskogemusega Maarja-Liis Merimetsa. Eelnevalt on Maarja-Liis töötanud sotsiaal- ja digitaalmeedia spetsialistina meediaagentuuris MediaCom, teinud digitaalturundust Ameerika Ühendriikides asuvas tehnoloogiastartupis Sense ning juhtinud erinevaid tootegruppe Valio Eesti AS-s tooterühma- ja brändijuhina.
Maarja-Liis Merimetsa
  • Maarja-Liis Merimetsa
„Stigo ja Stigo tiim jäid kohe silma oma lennukate ideede, ägeda tiimi ning täiesti unikaalse toote poolest, mille turundamine on tõeliselt põnev väljakutse ja võimalus" räägib Maarja-Liis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele