Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Miks tasub tulla Passwordile
Maailm on lahti ja järjest sageli kuuleme turundajate käest, et neile meeldib käia konverentsidel Helsingis, Londonis, Cannes'is ja kaugemalgi. Nii et oleme Passwordiga globaalses konkurentsis - just nii nagu enamik teistki, mu sõbrad.
Kas osta riideid Montonist või Asosest? Lennupileteid Estravelist või ebookersists? Hoida oma domeeni zone.ee-s või godaddy.com-is? Enamik meist peab rinda pistma maailma parimatega.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.