Venemaa uus bränd on suunatud turistide peibutamiseks - eesmärk on luua väljapoole kuvand sõbralikust, kontrastiderohkest ja huvitavast riigist. Uus bränd keerleb ümber logo, mida saab vastavalt valdkonnale eri moodi kasutada.
Riigil oli sellist ühtset kommunikatsiooni vaja, et vabaneda sovetlikust kuvandist ja luua uus, kaasajale vastav nägemus. Et inimesed üle maailma teaksid, mis riik see selline üldse on ja mida seal näha saab.: Kui googeldada “Eesti bränd”, on rändrahn igati elus ja kütab niiviisi edasi (vale)arusaama, et see ongi uus bränd ja logo, millega Eestit seostada.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]