• 16.01.18, 14:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Karl Pae: Lätlased ja leedukad teevad AdWordsi kasutamises eestlastele ära

“Eestis võidavad need, kes AdWordsist viimast võtavad. Kui konkurendid Google’is reklaami ei tee, siis oled sina oma reklaamidega kindlasti eelisseisus.” Intervjuus annab Karl Pae lihtsa nõuande, kuidas alustada AdWordsi optimeerimist. Lisaks räägib sellest, kuidas rakendada AdWordsis loovust ning kas Google's tasub olla esimesel kohal.
Karl Pae
  • Karl Pae Foto: Marek Metslaid
Kuidas sulle Eesti digiturunduse tase hetkel tundub? Mis on suurimad murekohad?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele