Viimastel aastatel on IKEA kampaaniad saanud palju tähelepanu. Alati suudavad nad üllatada millegi täiesti omalaadsega ning ka seekordne reklaam pole erand. Pissikampaania näitab väga selgelt, mis on brändikommunikatsioonis trendiks - ausus, julgus ja inimlikud väärtused.
IKEA printreklaam töötab kui rasedustest - positiivse tulemuse korral ilmub nähtavale sooduskupong, millega saab beebivoodi soodsamalt soetada. Pärast testi sooritamist pole muud kui selle pissise paberiga poodi minna ja võrevoodi osta. Võib-olla kassapidajad kupongi vastu võttes rõõmust lakke ei hüppa...ja ilmselt pole ka kliendil väga mugav oma paberit kellegi kätte ulatada, kuid õnneks on neil ka iseteeninduskassad.
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.