Autor: Helen Külaots • 12. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

IKEA laseb inimestel oma reklaamile pissida

Foto: digitalspy.com
Viimastel aastatel on IKEA kampaaniad saanud palju tähelepanu. Alati suudavad nad üllatada millegi täiesti omalaadsega ning ka seekordne reklaam pole erand. Pissikampaania näitab väga selgelt, mis on brändikommunikatsioonis trendiks - ausus, julgus ja inimlikud väärtused.

IKEA printreklaam töötab kui rasedustest - positiivse tulemuse korral ilmub nähtavale sooduskupong, millega saab beebivoodi soodsamalt soetada. Pärast testi sooritamist pole muud kui selle pissise paberiga poodi minna ja võrevoodi osta. Võib-olla kassapidajad kupongi vastu võttes rõõmust lakke ei hüppa...ja ilmselt pole ka kliendil väga mugav oma paberit kellegi kätte ulatada, kuid õnneks on neil ka iseteeninduskassad.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700