Viimastel aastatel on IKEA kampaaniad saanud palju tähelepanu. Alati suudavad nad üllatada millegi täiesti omalaadsega ning ka seekordne reklaam pole erand. Pissikampaania näitab väga selgelt, mis on brändikommunikatsioonis trendiks - ausus, julgus ja inimlikud väärtused.
IKEA printreklaam töötab kui rasedustest - positiivse tulemuse korral ilmub nähtavale sooduskupong, millega saab beebivoodi soodsamalt soetada. Pärast testi sooritamist pole muud kui selle pissise paberiga poodi minna ja võrevoodi osta. Võib-olla kassapidajad kupongi vastu võttes rõõmust lakke ei hüppa...ja ilmselt pole ka kliendil väga mugav oma paberit kellegi kätte ulatada, kuid õnneks on neil ka iseteeninduskassad.
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.