• 05.12.17, 14:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eurobest ja EPICA: valitud pärlid

Allpool on spontaanne valik mõnedest võidutöödest, mis Hando Sinisalule silma jäid ja ära märkimist väärivad.
Kolshik
  • Kolshik
Viimaste nädalate jooksul on toimunud kaks olulist Euroopa loovusfestivali – EPICA Awards Berliinis ja Eurobest Londonis. Sellega on 2017. aasta suurte reklaamifestivalide hooaeg ka läbi saanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele