• 05.12.17, 14:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eurobest ja EPICA: valitud pärlid

Allpool on spontaanne valik mõnedest võidutöödest, mis Hando Sinisalule silma jäid ja ära märkimist väärivad.
Kolshik
  • Kolshik
Viimaste nädalate jooksul on toimunud kaks olulist Euroopa loovusfestivali – EPICA Awards Berliinis ja Eurobest Londonis. Sellega on 2017. aasta suurte reklaamifestivalide hooaeg ka läbi saanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele