Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Soomes turundades varu kuhjaga aega ja kannatust, tulemused tulevad aastate pärast
Kuidas turundada maailma suurimatele kohvi- ja mobiilitarbijatele? Kokkuvõte 18. oktoobril Tallinnas toimunud seminaril "Kuidas turundada Soomes?" räägitust.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.