• 18.10.17, 16:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soomes turundades varu kuhjaga aega ja kannatust, tulemused tulevad aastate pärast

Kuidas turundada maailma suurimatele kohvi- ja mobiilitarbijatele? Kokkuvõte 18. oktoobril Tallinnas toimunud seminaril "Kuidas turundada Soomes?" räägitust.
Finnish Nightmares
  • Finnish Nightmares
  • Foto: Karoliina Korhonen
Varu aega! Eestis tähendab kiiresti =  täna, Soomes on kiiresti = järgmine nädal. Avalikus sektoris on Soomes „kiiresti“ = pool aastat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele