• 06.07.17, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui sisu orgaaniliselt ei levi, pole mõtet ka boostimisele raha raisata!

Augusti lõpus toimuva Balticbesti festivali eel jätkab Best Marketing Läti ja Leedu agentuuride ning turunduse arvamusliidrite tutvustamist.
Arturs Mednis
  • Arturs Mednis
Läti digiturunduse guru Arturs Mednis (agentuurist New Black) räägib sellest, miks ta klientidega veini joomas ei käi ja miks igavat sisu pole sotsiaalmeedias mõtet raha eest boostida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele