• 21.06.17, 12:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti turundajad ei julge end Baltic Pride’iga siduda

6. – 9. juulini toimub Tallinnas üheksas LGBT+ kultuurifestival Baltic Pride. Kuna tegemist on liikuva üritusega, jõuab see Eestisse alles kolmandat korda ning tundub, et tähelepanu selle ümber on suur. Kuidas on meelestatud läheneva suurürituse suhtes Eesti turundajad?
Eesti turundajad ei julge end Baltic Pride’iga siduda
  • Foto: Shutterstock
Kirjutasime Best Marketingis juba möödunud aastal sellest, kuidas brändid üle maailma võtavad aina enam sõna ühiskondlikel teemadel ja julgevad rääkida kaasa vähemuste toetuseks. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele