Autor: Helen Külaots • 21. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti turundajad ei julge end Baltic Pride’iga siduda

Foto: Shutterstock
6. – 9. juulini toimub Tallinnas üheksas LGBT+ kultuurifestival Baltic Pride. Kuna tegemist on liikuva üritusega, jõuab see Eestisse alles kolmandat korda ning tundub, et tähelepanu selle ümber on suur. Kuidas on meelestatud läheneva suurürituse suhtes Eesti turundajad?

Kirjutasime Best Marketingis juba möödunud aastal sellest, kuidas brändid üle maailma võtavad aina enam sõna ühiskondlikel teemadel ja julgevad rääkida kaasa vähemuste toetuseks. 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700