• 21.06.17, 12:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti turundajad ei julge end Baltic Pride’iga siduda

6. – 9. juulini toimub Tallinnas üheksas LGBT+ kultuurifestival Baltic Pride. Kuna tegemist on liikuva üritusega, jõuab see Eestisse alles kolmandat korda ning tundub, et tähelepanu selle ümber on suur. Kuidas on meelestatud läheneva suurürituse suhtes Eesti turundajad?
Eesti turundajad ei julge end Baltic Pride’iga siduda
  • Foto: Shutterstock
Kirjutasime Best Marketingis juba möödunud aastal sellest, kuidas brändid üle maailma võtavad aina enam sõna ühiskondlikel teemadel ja julgevad rääkida kaasa vähemuste toetuseks. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele