Autor: Silja Oja • 5. juuni 2017
Ainult tellijatele

Tule novembris Berliini Saksa ettevõtteid külastama

Scholz & Friends reklaamiagentuur

Et olla edukas, tuleb turunduse ja tootearenduse ideede otsingul vaadata oma sektorist kaugemale. Paljud revolutsioonilised kontseptsioonid saavad alguse ühest valdkonnast ja laienevad siis edasi ka teistesse sfääridesse. Oleme ka Berliini Turunduskonverentsi programmi koostanud mitte kitsalt ühe valdkonna põhiselt, vaid valinud huvitavad ja innovaatilised ettevõtted, kellelt on kõigil õppida.

Näiteks jagamismajandus sai tuule tiibadesse hotelliärist (Airbnb), aga on nüüd laienenud taksondusse (Uber) ja ühisrahastusse. Kuutasupõhine tellimuse hinnastamine oli ajalooliselt kasutusel ajaleheäris, nüüd on see kasutusel muusikatööstuses (Spotify), televisioonis (Netflix), telekomiäris ja mitmel pool mujalgi. Kliendisuhtluse kanalid on järjest rohkem sotsiaalmeedia kesksed - otse Facebookist saab osta endale riideid ja suhelda oma pangaga.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700