Kas andmed aitavad alati turundust/müüki parandada? - see on vaid üks arvutus. Raske osa on aru saada, kas erinevus ka tegelikult oluline on. Näiteks võib A/B testis olla A-variandil vaatajaid 20 ja klikke 10 ning B-variandil vaatajaid 20 ja klikke 6. Võiks ju öelda, et 50% conversion (variant A) on palju parem kui 30% (variant B), aga nii väikese andmehulga peale võib see vahe olla vabalt juhuslikkuse tõttu. Mulle tundub, et paljud ei ole kursis, mida on üldse võimalik teha. Näiteks on tänapäeval täiesti standardne meetod võtta sisse kõigi klientide ostuajalood ja siis soovitada kliendile tooteid, mis talle võiks meeldida. Selle jaoks on välja arendatud head meetodid, aga kui ettevõtte juhtkond ei tea, mida on võimalik teha, siis ei oska nad ka seda küsida ega selle väärtust näha.