• 18.04.17, 14:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Solarise "Elu on film" valiti reklaamiarhiivi Ads of the World

Öeldakse, et elu on film. Ja ongi – peaaegu kõigest meie ümber on film tehtud. Markeerimaks Solaris keskust kui PÖFFi kuldsponsorit ning peamist toimumiskohta, Solaris seda näitaski: üle 80 unikaalse erisuuruse postri kogu Solaris keskuses demonstreerisid, millest kõigest mõni film tõesti olemas on.
Solarise "Elu on film" valiti reklaamiarhiivi Ads of the World
Elu on film. Film on Solaris. Solaris on PÖFF.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele