• 17.04.17, 16:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kesine või mitmekesine turundus?

Omasuguste seas on otsustamine kiirem ja kergem, kuid mitte tingimata kasulikum. Visalt, aga kindlalt on ka Eestis liigutud sinnapoole, et igas ettevõttes on eesti keelest erineva emakeele kõnelejaid, kes mitte ainult ei valda keelt, vaid oskavad tõlkida tähendusi ja kultuuri, kirjutab kommunikatsiooniekspert Peep Ehasalu.
Peep Ehasalu
  • Peep Ehasalu
Mitmekesisuse kokkuleppega on ennast sidunud üle 80 Eesti organisatsiooni ja ettevõtte, teise sweas Kaubamaja, Swedbank, SEB, Skype, Transferwise, Ericsson ja paljud teised.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele