• 17.04.17, 16:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kesine või mitmekesine turundus?

Omasuguste seas on otsustamine kiirem ja kergem, kuid mitte tingimata kasulikum. Visalt, aga kindlalt on ka Eestis liigutud sinnapoole, et igas ettevõttes on eesti keelest erineva emakeele kõnelejaid, kes mitte ainult ei valda keelt, vaid oskavad tõlkida tähendusi ja kultuuri, kirjutab kommunikatsiooniekspert Peep Ehasalu.
Peep Ehasalu
  • Peep Ehasalu
Mitmekesisuse kokkuleppega on ennast sidunud üle 80 Eesti organisatsiooni ja ettevõtte, teise sweas Kaubamaja, Swedbank, SEB, Skype, Transferwise, Ericsson ja paljud teised.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele