• 05.04.17, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reisikirjad Soomest 9: Käärid Soome ja Eesti brändimaailmade vahel

Mind on siin Soomes kimbutanud üks kummaline tunne. Nimelt algul tundub, et siin on kõik sama ja üsna sarnane Eestiga. Oleme harjunud Soomes tihti käima, seda siis kas puhkamas või tööd tegemas. Ja oleme harjunud kohtama soomlasi Eestis pea igal sammul ja igas Eestimaa nurgas. Isegi keel on meil üsna sarnane. Aga nüüd Soomes olles on minus kasvanud üks tunne, et midagi on ikka väga teisiti. Vähemasti turunduslikust vaatevinklist vaadates.
Fiskars Soome 100 käärid
  • Fiskars Soome 100 käärid
Hiljutine Taloustutkimuse poolt läbi viidud uuring Soome kõige huvitavamatest brändidest pani minu jaoks mõned asjad paika. Kui kõrvutada Soome uuringut Kantar Emori tehtud Eesti kõige meeldivamate brändide uuringutulemustega, selgub, et ainuke bränd, mis meil on soomlastega ühine, on Google. Sarnased on veel mõlemas riigis hinnatud magusamärgid Kalev ja Fazer. Aga sellega brändimaailma sarnasus ka piirdub.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele