Ainult tellijatele
Autor: Helen Külaots • 17. märts 2017
Ainult tellijatele

Ian Leslie: sihitud reklaam ei pruugi tuua tulemusi

ian Leslie
Autor: Marko Mumm

Passwordi esineja Ian Leslie rääkis oma ettekandes sellest, miks täpselt sihitud reklaam ei pruugi töötada ning kasvu võib ettevõttele tuua hoopis massimeedia.

Iani ettekanne tekitas kuulajates palju vastakaid arvamusi: kas tema väljatoodud mõte kehtib ikkagi kõikide ettevõtete ja strateegiate puhul? Kas ei põhine see idee lihtsalt mõne suure korporatsiooni ebaõnnestunud kampaanial, mille põhjal ei tohiks teha järeldusi üldisele digiturundusele? Loe ja mõtle kaasa, kas ja kuidas oponeeriksid brändingustrateeg Ianile sina? on küll saavutatud, aga müügitulemustes see ei kajastu. Iani sõnul vajab digimaailm reformi ning ettevõtted peavad mõistma, et see lähenemine, mis oli trendiks 70ndatel, töötas: tunde tekitamine brändi ümber on oluline.), mitte püsiklientides – näiteks Coca-Cola bränd ongi suunatud tarbijatele, kes ainult aeg-ajalt nende tooteid ostavad.”.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700