• 06.03.17, 21:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Titaanide heitlus reklaamimaailmas: P&G pole rahul Google’i ja Facebookiga

Reklaamijad haistavad massiivset pettust! Passwordi esineja Ian Leslie kirjutas eelmisel nädalal Financial Timesis artikli suurest tülist globaalses reklaamimaailmas. Toome siinkohal ära eestikeelse kokkuvõtte. Pikemalt räägib Ian nii sellest kui teistest tänapäeva reklaamimaailma valupunktidest Passwordi teisel päeval, 17. märtsil.
Titaanide heitlus reklaamimaailmas: P&G pole rahul Google’i ja Facebookiga
IAN LESLIE
Briti turunduskonsultant Ian Leslie esineb 17. märtsil Tallinnas Passwordil: www.password.ee
Viimane võimalus end Passwordile registreerida on 10. märtsil!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele