Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 13. jaanuar 2017
Ainult tellijatele

Rando Rannus: Libauudiste portaale on võimalik kampaaniast välistada

Rando Rannus

Saku Õlletehase brändijuhil Anett Stukisel ja Valio turundusdirektoril Krista Kalbinil polnud aimugi, et nende bännerreklaamid ilmusid libauudiste saitidel. Turundajad tunnistasid, et programmatic reklaami teema on nii keeruline, et nad usaldasid selles küsimuses 100% oma meediaagentuuri. Kommenteerib reklaamivõrgustiku smartAD juht Rando Rannus.

"Best Marketing tõstatas olulise teema - kus kuvatakse klientide reklaame, kui kasutatakse Google Display Network'i või muid RTB/programmatic platvorme? Mulle üllatuseks reageerisid paljud (digi)turundajad sellele uudisele negatiivselt väites, et libauudiste portaale ja muid kahtlase sisuga veebisaite pole võimalik välistada kampaaniast. Tegelikult pole see päris nii. On olemas nii blacklistimise (välistamise) kui ka whitelistimise (suunamine konkreetsele saitidele) võimalus.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700