• 13.01.17, 12:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rando Rannus: Libauudiste portaale on võimalik kampaaniast välistada

Saku Õlletehase brändijuhil Anett Stukisel ja Valio turundusdirektoril Krista Kalbinil polnud aimugi, et nende bännerreklaamid ilmusid libauudiste saitidel. Turundajad tunnistasid, et programmatic reklaami teema on nii keeruline, et nad usaldasid selles küsimuses 100% oma meediaagentuuri. Kommenteerib reklaamivõrgustiku smartAD juht Rando Rannus.
Rando Rannus
  • Rando Rannus
"Best Marketing tõstatas olulise teema - kus kuvatakse klientide reklaame, kui kasutatakse Google Display Network'i või muid RTB/programmatic platvorme? Mulle üllatuseks reageerisid paljud (digi)turundajad sellele uudisele negatiivselt väites, et libauudiste portaale ja muid kahtlase sisuga veebisaite pole võimalik välistada kampaaniast. Tegelikult pole see päris nii. On olemas nii blacklistimise (välistamise) kui ka whitelistimise (suunamine konkreetsele saitidele) võimalus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele