Autor: Helen Külaots • 4. november 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Digitegu 2016 parim teenuste kampaania: Telia lojaalsusprogramm

Telia esindajad rõõmustavad võidu puhul
Foto: Marko Mumm
Telia ärikliendi lojaalsusprogrammi eesmärk oli teha mitme teenuse korraga pakkumine kliendile arusaadavaks ja lihtsasti kättesaadavaks.

IT ning telekommunikatsiooni valdkonnas on juba levinud kaup+teenus pakkumiste kombinatsioon ning järjest enam on soov kombineerida mitmeid erinevaid pakkumisi ühe kampaaniaga. Samas võivad kombineeritud pakkumised muuta turundamise komplekseks ning arusaamatuks - keeruline on hoida fookust kõikidel tähtsatel aspektidel, mida soovitakse kliendile pakkuda.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700