Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Digitegu 2016 parim teenuste kampaania: Telia lojaalsusprogramm
Telia ärikliendi lojaalsusprogrammi eesmärk oli teha mitme teenuse korraga pakkumine kliendile arusaadavaks ja lihtsasti kättesaadavaks.
IT ning telekommunikatsiooni valdkonnas on juba levinud kaup+teenus pakkumiste kombinatsioon ning järjest enam on soov kombineerida mitmeid erinevaid pakkumisi ühe kampaaniaga. Samas võivad kombineeritud pakkumised muuta turundamise komplekseks ning arusaamatuks - keeruline on hoida fookust kõikidel tähtsatel aspektidel, mida soovitakse kliendile pakkuda.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.