• 04.11.16, 18:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitegu 2016 parim teenuste kampaania: Telia lojaalsusprogramm

Telia ärikliendi lojaalsusprogrammi eesmärk oli teha mitme teenuse korraga pakkumine kliendile arusaadavaks ja lihtsasti kättesaadavaks.
Telia esindajad rõõmustavad võidu puhul
  • Telia esindajad rõõmustavad võidu puhul
  • Foto: Marko Mumm
IT ning telekommunikatsiooni valdkonnas on juba levinud kaup+teenus pakkumiste kombinatsioon ning järjest enam on soov kombineerida mitmeid erinevaid pakkumisi ühe kampaaniaga. Samas võivad kombineeritud pakkumised muuta turundamise komplekseks ning arusaamatuks - keeruline on hoida fookust kõikidel tähtsatel aspektidel, mida soovitakse kliendile pakkuda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele