Telia ärikliendi lojaalsusprogrammi eesmärk oli teha mitme teenuse korraga pakkumine kliendile arusaadavaks ja lihtsasti kättesaadavaks.

- Telia esindajad rõõmustavad võidu puhul Foto: Marko Mumm
IT ning telekommunikatsiooni valdkonnas on juba levinud kaup+teenus pakkumiste kombinatsioon ning järjest enam on soov kombineerida mitmeid erinevaid pakkumisi ühe kampaaniaga. Samas võivad kombineeritud pakkumised muuta turundamise komplekseks ning arusaamatuks - keeruline on hoida fookust kõikidel tähtsatel aspektidel, mida soovitakse kliendile pakkuda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.