• 20.10.16, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nutitelefonide potentsiaal e-ostudel ootab kasutamist

Meediaagentuuri Inspired Universal McCann poolt teistkordselt läbiviidudud e-kaubanduse uuringust Shopline selgub, et eestlased on altid veebi vahendusel tooteid ja teenuseid soetama.
Nutitelefonide potentsiaal e-ostudel ootab kasutamist
  • Foto: Shutterstock
Viimase kolme kuu jooksul on veebist ostjaid olnud 63% ning järgmise ostu plaanib veebi abil teha ligi 80% elanikkonnast.  Samas on nutitelefonide võimalused veel kaupmeeste poolt suuresti kasutamata ja ostjate poolt avastamata, ehkki internet on nutitelefonis inimestega kaasas kogu aeg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele