Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nutitelefonide potentsiaal e-ostudel ootab kasutamist
Meediaagentuuri Inspired Universal McCann poolt teistkordselt läbiviidudud e-kaubanduse uuringust Shopline selgub, et eestlased on altid veebi vahendusel tooteid ja teenuseid soetama.
Foto: Shutterstock
Viimase kolme kuu jooksul on veebist ostjaid olnud 63% ning järgmise ostu plaanib veebi abil teha ligi 80% elanikkonnast. Samas on nutitelefonide võimalused veel kaupmeeste poolt suuresti kasutamata ja ostjate poolt avastamata, ehkki internet on nutitelefonis inimestega kaasas kogu aeg.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.