• 17.10.16, 14:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Starman uuendas põhjalikult oma kodulehte

Uuel kodulehel on integreeritud TV, soovitused ja personaalsed teenused. Kujunduse tegid Velvet ja DUX. Pildimaterjal: Idea. Tehniline teostus: Icefire, Codeborn ja IncproIT Solutions.
Starman uuendas põhjalikult oma kodulehte
“Seadsime uue kodulehe puhul eesmärgiks ehitada üles Eesti parim koduste meelelahutusteenuste veebikeskkond ja anda inimestele põhjust seda igapäevaselt külastada,” rääkis Starmani turundus- ja kommunikatsioonidirektor Hedi Mardisoo. “Meil on pea 200 telekanalit, mis näitavad 24 tundi järjest programme ehk inimene peab igapäevast põnevat vaatamist valima tuhandete saadete seast. Meie eesmärk on see võimalikult lihtsaks teha.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele