Uuel kodulehel on integreeritud TV, soovitused ja personaalsed teenused. Kujunduse tegid Velvet ja DUX. Pildimaterjal: Idea. Tehniline teostus: Icefire, Codeborn ja IncproIT Solutions.
“Seadsime uue kodulehe puhul eesmärgiks ehitada üles Eesti parim koduste meelelahutusteenuste veebikeskkond ja anda inimestele põhjust seda igapäevaselt külastada,” rääkis Starmani turundus- ja kommunikatsioonidirektor Hedi Mardisoo. “Meil on pea 200 telekanalit, mis näitavad 24 tundi järjest programme ehk inimene peab igapäevast põnevat vaatamist valima tuhandete saadete seast. Meie eesmärk on see võimalikult lihtsaks teha.”
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“