Autorid: Hando Sinisalu, Silja Oja • 4. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kristi Reiland Starmanist: PR-agentuuri roll muutub järjest olulisemaks

Kristi Reiland
Starmanil on pikaajaline koostöö Ideaga, aga miks kasutate ikkagi erinevaid agentuure, kui Idea grupist saaks kõik vajalikud teenused (digi, reklaam, PR) ühest kohast? Starmani kommunikatsiooni- ja brändijuht Kristi Reiland: "Praktikas see „kõik teenused ühest kohast“ lähenemine ei toimi. Ikka on nii, et igal agentuuril on oma üks tugev külg, teised kompetentsid on natukene kõrval ja nõrgemad." Loe intervjuud!

Kui Starman oleks inimene, siis kes ta oleks? Tanel Padar?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700