• 04.10.16, 11:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristi Reiland Starmanist: PR-agentuuri roll muutub järjest olulisemaks

Starmanil on pikaajaline koostöö Ideaga, aga miks kasutate ikkagi erinevaid agentuure, kui Idea grupist saaks kõik vajalikud teenused (digi, reklaam, PR) ühest kohast? Starmani kommunikatsiooni- ja brändijuht Kristi Reiland: "Praktikas see „kõik teenused ühest kohast“ lähenemine ei toimi. Ikka on nii, et igal agentuuril on oma üks tugev külg, teised kompetentsid on natukene kõrval ja nõrgemad." Loe intervjuud!
Kristi Reiland
  • Kristi Reiland
Kui Starman oleks inimene, siis kes ta oleks? Tanel Padar?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele