Autor: Helen Külaots • 29. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case Study: Swedbank turundas oma mobiiliäppi läbi youtuberite

Kristjan Klaats ja Kristel Leif
Sotsiaalmeedia sisuturunduses kasvab aina enam youtuberite osakaal ja tähtsus, sest nad oskavad luua videosid, mis inimestele korda lähevad ja mida tahetakse vaadata. Swedbank kasutas oma mobiilipanga reklaamimiseks justnimelt youtuberite abi – kampaania oli edukas ja tulemuslik. Loe, kuidas nad seda tegid.

Kampaania eesmärk:::

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700